הטכניון מכון טכנולוגי לישראלהטכניון מכון טכנולוגי לישראל - בית הספר ללימודי מוסמכים
   דף הבית   |   דבר הדיקן   |   הרשמה   |   טפסים   |   תיזות ומחקרים   |   מועדים חשובים   |   תכניות הלימודים   |   מידע אישי   |   מידע כללי 
  מתעניינים בלימודים
  חדשים
  לומדים
  מלגות, מעונות
  השתלמויות,לימודים וכנסים בחו"ל
  מסיימים
  International Students
  בוגרים
  בתר דוקטורנטים [פוסט-דוקטורנטים]
  מידע למנחה

הודעות

יום פתוח לתארים מתקדמים בפסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית - 16.3.2018- יתקיים בתל אביב

 

יום פתוח לתארים מתקדמים בהנדסה כימית - 25.1.2018

 

יום מחקר למשתלמים ע"ש ג'ייקובס. בניין צ'רצ'יל - 10.1.2018 בין השעות 12:30-14:30

 

בית הספר לתארים מתקדמים מברך את 849 מקבלי תואר מגיסטר במחזור 2017. טקס הענקת התעודות יתקיים ב-5.6.2017 - באמפי ע"ש קלנר בשעה 18:30. הכניסה לבעלי הזמנות.

 

בית הספר לתארים מתקדמים מברך את 243 מקבלי תואר דוקטור (PhD) במחזור 2017. טקס הענקת התעודות יתקיים ב-29.5.2017 - באמפי ע"ש קלנר בשעה 18:30. הכניסה לבעלי הזמנות.

 

 





 


Ph.D and MS.c Theses, since 1988.


Advisor PROFESSOR EMERITUS Avishai Mandelbaum
Advisor's Email avim@ie.technion.ac.il
Advisor's Home-Site www
No of theses 29
Department Industrial Engineering and Management
Department Web Site iew3.technion.ac.il


No. Student's Name Graduation
Year
Degree Abstracts ResearchName
1 Carmeli Nitzan 2021 PhD Abstracts Data-Based Resource-View of Service Networks: Performance Analysis, Delay Prediction and Asymptotics
2 Zychlinski Noa 2018 PhD Abstracts Time-Varying Fluid Networks with Blocking: Models Supporting Patient Flow Analysis in Hospitals
3 Senderovich Arik 2017 PhD Abstracts Queue Mining: Service Perspectives in Process Mining
4 Koren Abir 2015 MSc Abstracts Estimating Goal-Scoring Probabilities in Soccer, Based on Physical and Geometric Factors
5 Ghebali Rony 2013 MSc Abstracts Real-Time Prediction of the Probability of Abandonment in Call Centers
6 Carmeli Boaz 2012 MSc Abstracts Real-Time Optimization of Patients Flow in Emergency Departments
7 Reich Michael 2012 MSc Abstracts The Offered-Load Process: Modeling, Inference and Applications
8 Zaied Itamar 2012 MSc Abstracts The Offered Load in Fork-Join Networks: Calculations and Applications to Service Engineering of Emergency Department
9 Zychlinski Noa 2012 MSc Abstracts Analyzing and Modeling Mass Casualty Events in Hospitals - An Operational View via Fluid Models
10 Zviran Asaf 2011 MSc Abstracts Fork-Join Networks in Heavy Traffic: Diffusion Approximation and Control
11 Marmor Yariv 2010 PhD Abstracts Emergency-Departments Simulation in Support of Service- Engineering: Staffing, Design and Real-Time Tracking
12 Yom-Tov Galit 2010 PhD Abstracts Queues in Hospitals: Stochastic Networks with ReEntering Customers in the QED Regime (QED - Quality and Efficiency Driven)
13 Tseytlin Yulia 2009 MSc Abstracts Queueing Systems with Heterogeneous Serves: On Fair Routing of Patients in Emergency Departments
14 Feldman Zohar 2009 MSc Abstracts Optimal Staffing of Systems with Skills-Based-Routing
15 Maman Shimrit 2009 MSc Abstracts Uncertainty in the Demand for Service: The Case of Call Centers and Emergency Departments
16 Luzon Yossef 2009 MSc Abstracts Scheduling Appointments via Fluids Control
17 Rozenshmidt Lubov 2008 MSc Abstracts On Priority Queues with Impatient Customers: Stationary and Time-Varying Analysis
18 Shaikhet Gennady 2007 PhD Abstracts Control of Many Server Queueing Systems in Heavy Traffic
19 Aldor-Noiman Sivan 2006 MSc Abstracts Forecasting Demand for a Telephone Call Center: Analysis of Desired versus Attainable Precision
20 Khudyakov Polyna 2006 MSc Abstracts Designing a Call Center with an IVR (Interacting Voice Response)
21 Zeltyn Sergey 2005 PhD Abstracts Call Centers with Impatient Customers: Exact Analysis and Many-server Asymptotics of the M/M/n+G Queue
22 Gurvich Itay 2004 MSc Abstracts Design and Control of the M/M/N Queue with Multi-Type Customers and Many Servers
23 Ishay Eva 2003 MSc Abstracts Fitting Phase-Type Distributions to Data from a Telephone Call-Center
24 Nakibly Efrat 2002 MSc Abstracts Estimating Waiting Times in Telephone Service Systems
25 Kestelman Ran 2001 MSc Optimal Organizational Structures for Problem Solving: Help Desks
26 Zohar Ester 2001 MSc Adaptive Behavior of Impatient Customers in Invisible Queues
27 Barron Yonit 1997 MSc Performance Analysis of Dynamic Stochastic Pert/cpm Networks
28 Zeltyn Sergey 1996 MSc Estimating Characteristics of Queueing Networks Using Transactional Data
29 Patz Genadi 1995 PhD State-Dependent Queueing Networks: Approximations and Applications

Last updated on: Monday ,June 27, 2022