הטכניון מכון טכנולוגי לישראלהטכניון מכון טכנולוגי לישראל - בית הספר ללימודי מוסמכים
   דף הבית   |   דבר הדיקן   |   הרשמה   |   טפסים   |   תיזות ומחקרים   |   מועדים חשובים   |   תכניות הלימודים   |   מידע אישי   |   מידע כללי 
  מתעניינים בלימודים
  חדשים
  לומדים
  מלגות, מעונות
  השתלמויות,לימודים וכנסים בחו"ל
  מסיימים
  International Students
  בוגרים
  בתר דוקטורנטים [פוסט-דוקטורנטים]
  מידע למנחה

הודעות

יום פתוח לתארים מתקדמים בפסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית - 16.3.2018- יתקיים בתל אביב

 

יום פתוח לתארים מתקדמים בהנדסה כימית - 25.1.2018

 

יום מחקר למשתלמים ע"ש ג'ייקובס. בניין צ'רצ'יל - 10.1.2018 בין השעות 12:30-14:30

 

בית הספר לתארים מתקדמים מברך את 849 מקבלי תואר מגיסטר במחזור 2017. טקס הענקת התעודות יתקיים ב-5.6.2017 - באמפי ע"ש קלנר בשעה 18:30. הכניסה לבעלי הזמנות.

 

בית הספר לתארים מתקדמים מברך את 243 מקבלי תואר דוקטור (PhD) במחזור 2017. טקס הענקת התעודות יתקיים ב-29.5.2017 - באמפי ע"ש קלנר בשעה 18:30. הכניסה לבעלי הזמנות.

 

 





 


Ph.D and MS.c Theses, since 1988.


Advisor PROFESSOR EMERITUS Uri Leron
Advisor's Email uril@technion.ac.il
Advisor's Home-Site  
No of theses 22
Department Education in Science and Technology
Department Web Site edu.technion.ac.il


No. Student's Name Graduation
Year
Degree Abstracts ResearchName
1 Bordo Nadia 2018 PhD Abstracts The Power of Intuition Traps in Teaching and Learning of Probabilistic Thinking
2 Buchbinder Orly 2011 PhD Abstracts The role of Examples in Establishing the Validity of Universal and Existential Mathematical Statements
3 Lifshits Rachel 2009 PhD Abstracts The Rationality Debate: Applications to Statistics Education
4 Khalifa Waleed 2006 PhD Abstracts Problem Solving in Abstract Data Types by High School Students
5 Lapidot Tamar 2005 PhD Abstracts Computer Science Teachers' Learning during their Everyday Work
6 Kfir Niv 2004 MSc Abstracts NLink: Web Based Application for Reducing the Cognitive Load of Hypertext Navigation
7 Hadar Irit 2004 PhD Abstracts The Study of Concept Understanding via Abstract Representation: The Case of Object Oriented Design
8 Levy Meira 2004 PhD Abstracts Integrative Learning Environment on the Web: Teaching Computer Science in Junior High School
9 Paz Tamar 2003 PhD Abstracts Natural Thinking vs. Formal Thinking: The Case of Functional Programming
10 Kafri Eitan 2001 MSc A Learning and Experimenting System
11 Levy Dalit 2001 PhD Abstracts Development of Computer-Science Concepts through Classification and Generalization
12 Sela Hagit 2000 MSc Changing the Scale on the Axes as a Springboard to Rethinking the Notion of Slope
13 Lavy Ilana 2000 PhD Understanding Basic Concepts in Elementary Number Theory: Explorations in an Interactive Computerized Environment
14 Aharoni Dan 1999 PhD Undergraduate Students' Perception of Data Structures
15 Hadashi Rinat 1996 MSc Interdisciplinary Aspects of Computer Science
16 Lavy Ilana 1996 MSc Teaching Tenth Grade Mathematics Via Isetl Programming
17 Paz Tamar 1996 MSc High School Computer Science for "Gemer" Students: Processes of Learning and Teaching
18 Hazzan Orit 1995 PhD Undergraduate Students Understanding of Concepts in Abstract Algebra
19 Lapidot Tamar 1993 MSc Educational Aspects of Concurrent Programming Languages
20 Levy Dalit 1992 MSc Metaphors in Computer-Science Teaching
21 Hazzan Orit 1991 MSc Application of Computer Science Ideas in Presentation of
22 Zazkis Rina 1989 PhD Turtle Geometry and Euclidean Transformation Geometry

Last updated on: Tuesday ,November 30, 2021